Are you looking for something??

12.5.12

new in | ballerinas + short

Nou, hier is ie hoor: de shoplog over het shoppen in Rotterdam. Zoals ik al zei: ik was niet van plan veel te kopen (dat is dus niet niets kopen, toch?) en daar heb ik me ook keurig aan gehouden. Heb in totaal €40 euro uitgegeven (vraag niet hóé, heb weer vreselijk geblunderd): een short en ballerina's


De eerste winkel (axi schoen, lach me niet uit) was het gelijk raak (en geloof me, voor schoenen is dat echt een wonder bij mij): eindelijk ballerina's! Ik ben al superlang op zoek, maar ik heb bij elke winkel net zo'n vervelende tussenmaat (41,5) en die bestaat niet in ballerinaland. Of er is ineens een ballerina in maat 41 die je past... zoals deze gave lak turquoise versie! Ze waren supergoedkoop (€20,-) en heb zo'n idee dat ze van karton gemaakt zijn, maar wat geeft het? Ze zijn koel en fashionable! Wilde dus ook accessoires erbij, maar kwam niets tegen.
Jeans: edc by Esprit
En nu mijn tweede aankoop: nog een short (en alweer bij de H&M)! Echt, het is zo erg dat ze allemaal te klein zijn! Na deze moet ik nog één nieuwe, maar dat komt goed! Ik zag deze en ik moest gelijk aan popcorn denken. Weet niet waarom, maar popcorn zit vaak in een doosje met blauw/rood (meestal amerikaanse vlag...). Het koele aan deze short vind ik dat je naast de gewone steekzakken ook nog twee ritsen voor hebt! Het ziet er gaaf uit en je kunt er bijvoorbeeld geld in stoppen of zo (niet mee in de wasmachine natuurlijk...).
En er hing ook nog wel een leuk prijsje aan: €19,95! Niet supergoedkoop, maar kom op zeg, wie wil er nou niet een broekje die je doet denken aan popcorn?? Mijn geblunder kwam bij het betalen: ik wist niet zeker of ik genoeg op mijn rekening had staan, en dat was dus ook niet zo. Moest ik 15 euro contant en 5 euro pinnen! Was even vergeten dat ik mijn ov-chipkaart had opgeladen met 10 euro... Fijn hoor, kon ik die leuke armband die bij mijn nieuwe schoenen paste niet kopen! Hmgff.
 En? Vind je het leuk? Het zijn nog niet echt "ready for summer"-aankopen, maar het komt in de buurt. Als het weer ook nog even meewerkt...
Ik zal binnenkort even een post doen over mijn kledingkast (nadat ik 'm heb uitgemest, uiteraard...).

Heb jij nu ook zo'n trek in popcorn, of ben ik gewoon raar?

 Liefs, Moon

ps. Heb net als een gek foto's gemaakt, sorry als ze slecht van kwaliteit zijn, had zijn tijd/zin om ze te bewerken.
pps. Wilde de shoplog eigenlijk morgen doen, maar kon niet wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx