Are you looking for something??

20.5.12

personal | hemelvaart

Hoi allemaal!

Sorry voor mijn weinige posts dit (lange) weekend. Ik was namelijk lekker op de Veluwe! We gaan elk jaar met vrienden van mijn ouders een weekendje kamperen. We zijn eigenlijk met z'n negentienen, maar één gezin kon niet, en twee anderen hadden een nichtje meegenomen, dus we waren met z'n zestienen. Was supergezellig boel, één caravan (wij natuurlijk...) en drie tentjes. Iedereen had zichzelf behoorlijk primitief uitgerust, waardoor alles uit de caravan van Boot moest komen... Maar was niet erg, we hebben lekker gezwommen, lekker (slecht) gegeten, lekker gezonnen, lekker bijgekletst - het was gewoon geweldig! Ik zal een aantal foto's laten zien en daar dan een stukje bij vertellen. In willekeurige volgorde, moet ik erbij zeggen (:

Er bleek in het toiletgebouw geen wcpapier te zijn... Dus elke keer dat er iemand moest, zag je 'm met een rol over het veld banjeren. Best grappig...

Wij "dobbelen" elk jaar. Dan neemt iedereen een cadeautje mee en dan gaan die door middel van een dobbelsteen en opdrachten door ieders handen. Het is dus niet duidelijk welk cadeau je krijgt, tot de bel gaat... Ik kreeg een setje met afwasmiddel, een theedoek en een superkoele afwasborstel. Die was goed te gebruiken als je voor 16 man moest afwassen...

Ieeehh! Dit beest liep vandaag over het gras! Een meikever, is het. Hij is best eng in het echt hoor...

Nou, dit was het kampement, voor een gedeelte. De caravan is van ons, en daarvoor al onze zooi, een allegaartje van stoelen en tafels.

Aaahw! Iedereen kreeg een appeltje voor de dorst. Ook Yaelle (het nichtje, je weet wel), die hem even aan haar beer gaf. Lief!

We zijn naar het middelpunt van Nederland gelopen, dat was vlakbij! Wisten wij veel dat er een hele zandvlakte op de Veluwe was... Mooi natuur!

Op de zandvlakte. Het was warm, en ik was moe. Hier kijk ik naar alle kinderen die in het zand ravotten (:

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik moest even snel wat schrijven, binnenkort komen er zeker wat meer uitgedachte posts! Ik ga m'n Frans mondeling nog even leren.

Liefs, Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx