Are you looking for something??

12.6.12

holiday | Check, check #2

Sommigen zitten uren in het vliegtuig, anderen zitten minstens een dag in de auto. Zorg dat je je niet verveeld tijdens zo'n reis! Hier wat tips!

  • Kun je net als ik lezen in de auto? You're lucky! Ik lees soms hele boeken in de auto (of schrijf ze, haha) en lezen is dan ook mijn grootste tijdverdrijf. Zorg voor genoeg leesvoer!
  • Iets waar ik absoluut niet zonder mee kan op vakantie en zeker niet tijdens de reis is muziek. Geef mij een volgestopte iPod of een megaplaylist op Spotify en ik vermaak me wel. Ook verantwoord voor mensen die wagenziek zijn (:
  • Moet je vroeg je bed uit?Zorg voor een goed ontbijt en (ijs)koffie voor een flinke oppepper. Ikzelf neem altijd minstens één blikje Douwe Egberts Ice Mocha Latte mee (of Ice Cappuccino, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Mocha Latte). Ook lekker: een appel en /of een danoontje als auto-tussendoortje.
  • Zie je onderweg iets leuks/interessants/moois/indrukwekkends* (*doorhalen wat niet van toepassing is)? Dan wil je dat natuurlijk vastleggen. Camera binnen handbereik dus!
  • Als je net zo graag schrijft en tekent als ik, zou ik ook zorgen voor een schriftje en een etuitje met schrijfgerei en tekenspullen. Je kan zomaar inspiratie krijgen...

Heb je al deze dingen gecheckt, dan kan je reis echt beginnen. Goede reis!

Wat doe jij als je lang moet reizen??

Love, Manon

1 opmerking:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx