Are you looking for something??

6.6.12

note | 1st month!


Yeah, mijn blog bestaat 1 maand! Tijd voor een (klein) (virtueel) feestje! Ik ga dit niet elke maand doen hoor, haha. Het volgende feestje (naast mijn verjaardag), is de eerste verjaardag van "Focus The Moon" (op 6 mei 2013). Maar ik vond de eerste maand wel een "mijlpaal", zoals dat zo deftig heet. Ik hoop dat ik nog veel van deze maandjes mag bloggen! Ze gaan (nog) veel sneller als je blogt!

xxxx, Moon.

PS. Ik heb inmiddels 8 volgers (best goed, binnen een maand) en ik merk dat de verhouding tussen de berichtviews en de reacties op die berichten kleiner wordt. Dat betekent: meer reacties per views! Goed nieuws, toch? Ik haal elke dag ongeveer tussen de 30 en 50 pageviews. En kom op, ik ben pas een maand bezig, dan vind ik dat best goed!

Ik wil graag van jullie weten wat jullie nu precies van mijn blog vinden! Mist er wat? Ben ik te enthousiast (:p)? Post ik teveel? Vertel het me!

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg, gefeliciteerd! :D
    Ik vind dat je een leuke schrijfstijl hebt, en een leuke blog, dus..haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx