Are you looking for something??

12.6.12

personal | Is dit nou zomer?!

Lieve lezers,

Sorry dat ik weer over het weer ga zeiken, maar ik kan er gewoon niet tegen! Gisteren was hier een enorme onweersbui (ik zat in de Albert Heijn, haha) en de putten stroomden voor de zoveelste keer deze lente/zomer over. Over 9 dagen is het zomer, kun je het je voorstellen? Ik niet! Op het moment regent het niet, maar dat is een zeldzaam moment geworden... Ik wil mijn nieuwe jurkjes kunnen dragen, samen emt mijn ballerina's en Birkenstocks! Het is niet de bedoeling dat ik mijn laarzen aan moet (wat dus wel het geval is...). Maar genoeg gezeur, sorry, het spijt me....
Vandaag even een kort postje, moet een verslag voor Nederlands schrijven en Geschiedenis leren (wat niet zoveel is - 2 paragrafen - maar bij Geschiedenis moet je wel gewoon heel goed leren)!
Ik zal jullie even vervelen met een leuk plaatje van Poeh (ik hou van Winnie! Hij heeft ook geweldige quotes!)

Quote of the day (all credits go to Winnie the Pooh): Some people care too much... I think it's called love.
Het regent, het regent...
Lots of love, Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx