Are you looking for something??

27.6.12

outfit | untitled

Ja, sorry hoor, ik wist echt effe geen naam voor m'n outfit...
Net zoals ik niet wist wat ik aan moest... Dan weer zon, dan weer regen, storm, vreselijk!
Deze outfit droeg ik afgelopen zaterdag.
Dus ja, ik begon met een topje en dat werd geleidelijk aan een topje met m'n spijkerjasje! Wil je mijn hele outfit zien?
Jacket - Ichi/ Top - H&M/ Jeans - H&M/ Necklace - Uni (?)


Ik weet nooit zo goed wat ik met m'n spijkerjasje aan moet. Het staat niet overal even leuk bij (zeker niet op een net anders gekleurde jeans) en dikke spijkerstof is vaak ook te warm. Maar ik vond 'm zo wel leuk gecombineerd (:
 Het topje hebben jullie al eerder kunnen aanschouwen, maar hier kun je ook zien dat het achterpand van het topje doorschijnend is. In de zomer kan ik er misschien een bandeautop, bikini of mooie beha onder doen, maar tja, voor "gewoon" doe ik er gewoon een hemdje onder.


 Wauw, die laatste foto is best mooi. Mooie lichtinval &zo (: Ja, sorry, daar kijk ik altijd naar...

Hoop dat je de outfit leuk vond, heb je nog tips om mijn spijkerjasje te combineren??


Liefs, Moon

8 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx