Are you looking for something??

15.6.12

photography friday | weekendje Drenthe

Zoals jullie misschien nog wel wisten, ben ik afgelopen weekend naar Drenthe geweest, om mijn opa en oma met caravan en al daar achter te laten (het meeste van de dagen hebben zij lekkerder weer dan wij hier. Wou dat ik daar nog was. Ik heb mijn fototoestel geen minuut met rust gelaten en heb veel foto's gemaakt, vooral van eten, maar goed (: Eten is nou eenmaal een mega-inspiratiebron voor mij. Enjoy!
I love Ice coffee!
Nep IKEA bloemen
Wat háát ik dit apparaat....
Tja, als je geen koffiemelk hebt, moet je creatief zijn. Ik vond het gewoon een koel doosje, haha. Het contrast vind ik ook heel erg mooi, dat fellbauw en zoo
Pannenkoeken bakken op een gastoestelletje
Het huisje was helemaal van hout..
PEPSELS!
MELOEN ;D
Boter voor de pannenkoeken, haha
We kregen een potje zelfgemaakte jam. Rabarber-Aalbes... Ik vond het wel gaan, maar het zag er wel leuk uit!

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx