Are you looking for something??

19.6.12

photography | Want wij zijn samen...

Zo, en dat wou ik effe zeggen. Niet dat ik heel erg met voetbal bezig ben, maar dat ze eruit liggen nog vóór de kwartfinale, doet me wel een beetje zeer... Elke beetje Nederlander zou nu een steekje in zijn hartje moeten voelen. Vanaf wedstrijd 1, tegen de Denen heb ik foto's gemaakt van onze Oranje-uitdossingen, zoals elke Nederlander hoort te doen. Dus; hoe belabberd ze ook hebben gespeeld, als jij achter ze stond, weet je dat het niet jou schuld is (hoewel half Nederland zich er natuurlijk wel over opwindt, haha)!! 

Liefs, Moon

Hieronder nog even zo'n verschrikkelijk EK-lied dat ons had moeten helpen.
Samen - René Froger (ING-reclame)

2 opmerkingen:

  1. leuk postje! altijd supporter van oranje. :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahh- positive vibe! Inderdaad; aan de supporters zal het niet liggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx