Are you looking for something??

5.6.12

tag | the Versatile Blogger Award

Mijn eerste tag! Die heb ik gekregen van Femke, je moet eens kijken op haar blog! Ik had deze tag al een keer ergens gezien, maar vind het heel cool dat ik ben getagd, voel me vereerd (A). Bedankt, Femke! 

Er zitten wat "regels" aan deze tag: 
  • Plaats de award op je blog.
  • Bedank de blogger die jou deze award heeft gegeven.
  • Plaats de regels.
  • Geef de award door aan 15 of meer bloggers
  • Vertel 7 verschillende dingen over jezelf.


Daarom 7 random dingen over mij, die je niet zou weten als ik niet was getagd! (ik dacht: ik maak de titel iets origineler dan 7 dingen over mij, haha)


 Als ik niet was getagd, zou je niet weten dat...                         

  • ... ik best snel enthousiast ergens over ben. Dan kan ik me niet meer ergens anders mee bemoeien en moet ik gelijk alles uitdenken (dat had ik in het begin met bloggen). Soms is het heel irritant, maar daar kan ik ook niets aan doen??
  • ... ik eigenlijk niet zonder mijn broertje kan. Hij is irritant, maar dat hebben alle broers/zussen, toch? Maar hij is ontzettend lief en als ik alleen met 'm ben, voel ik me echt weer tien en kunnen we de kinderachtigste dingen doen (zoals lego'en of iets dergelijks).
  • ... ik van mijn parkiet Chikki houd. Het is echt een knettergekke vogel en geen enkele andere zou 'm kunnen vervangen!
  • ... ik elke ochtend half zeven opsta. Dan ga ik ontbijten en om zeven uur zit ik fris en fruitig (tja, ongeveer...) achter mijn computer een halfuurtje te computeren. Daarna ga ik naar beneden, geef ik Chikki water en ga nog even leren en zo. Dan ga ik naar school! De laatste tijd ben ik wel wat meer moe, maar mijn wekker blijft op half 7 staan... Waarom? Geen idee, zit nu eenmaal in mijn patroon.
  • ... ik niet zou weten wat ik zonder het wonder dat "schrijven" heet zou moeten (goh, wat ben je eigenlijk veel dingen nodig in het leven...)! Ik ben veel beter met woorden dan met praten! Als ik ergens mee zit, schrijf ik het op. Dan gooi ik het weg, bewaar ik het of ik laat het aan iemand lezen. Schrijven helpt zo goed! En daarbij kan je al je fantasie kwijt in verhalen. Jij bent de baas (:
  • ... ik bij vlagen opruimerig ben. Het kan weken een enorme rommel zijn op mijn kamer (schaam, schaam, waarom denk je dat ik wacht met een roomtour?) en dan ineens kan ik een geweldige opruimbui hebben, waarmee ik elk laadje en hoekje aanpak en ik anderhalve vuilniszak rommel weggooi. Ik zit nu dus in de rommelige fase, hè?
  • ... ik echt een boekenworm ben. Alleen de laatste tijd komt het er niet zo van met school en zo... Ik wil later een enorme boekenkast. 'T liefst een kamer met een schrijftafeltje en een hele boekenwánd. Ik heb mijn boekenkast al uitgebreid door er wieltjes onder te doen zodat ik beide kanten kon gebruiken, zóveel boeken heb ik al! En mijn tante laat al haar boeken aan mij na (en dat is een hele zolder vol...), dus dan heb ik wel zo'n wand nodig. 
Dit was dus de tag, hopelijk was het leuk om te lezen! Ik hoop vaker getagd te worden (: Ik geef deze tag door aan de volgende mensen - ik hoop dat ik de 15 bloggers haal...): 
Euhmmm... nee dus ;p. Alhoewel, ik vind dat ik nog best een eindje kom! Ik heb gewoon wat mensen gedaan, die veel reacties bij me achterlaten en waarvan ik de posts vaak (en graag!) lees! En daarbij: zoveel van jullie "ken" (voor zover ik jullie kan kennen) ik nog niet, ik blog pas een maand! Dus: als je naam erbij staat ben je één van de gelukkige die ik tag! Veel succes ermee!

Nogmaals bedankt, Femke!


Liefs, Moon

3 opmerkingen:

  1. Je hebt hem echt heel leuk ingevuld!
    liefs Femke ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief dat je me hebt getagd, maar ik doe eigenlijk niets meer met mijn blog. ik voel me gewoon niet de persoon om iedereen op deze aardbol te irriteren met mijn dagelijkse bezigheden, en mijn vreselijk foute kijk op fashion. ik kan het beter voor me houden. daarentegen, betekend dat niet dat ik zal stoppen met trouw jouw blog lezen, gewoon omdat jij veel beter ben in bloggen. in wat eigenlijk niet? alleen met hardlopen blijf ik beter. muahahaha. may loves moon. liefs, your love.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aahw, thanks honey! Je hebt echt geen foute kijk op fashion, dat denk jij! Ja, met hardlopen ben je inderdaad beter... Lots of love, je bestie, Moon ♥

      Verwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx