Are you looking for something??

8.6.12

trend | Denimize the world!

Volgens mij is het een van de oudste, nog bestaande trends (ik bedoel maar, de borstrok is echt niet meer "in", laat staan dat ie nog bestaat..!): denim. Je kan het voor elk willekeurig item gebruiken en het is nog fashionable ook! Hebben!
van Tumblr

Het meest bekende denimkledingstuk is De Spijkerbroek, de veelzijdigste, meest gedragen, altijd-goed-broek. Tegenwoordig verkrijgbaar in allerlei soorten, maten en kleuren, maar de classic (donkerblauw, goed lang, zonder gaten en skinny) is en blijft mijn favoriet. Welke shop jij?
1. Levi's (€200,-)/ 2. New Look (€30,-)/ 3. G-star (€125,-)/ 4. Diesel (€278,-)/ 5. Mango (€43,-)/ 6. H&M (€37,-)/ 7. Pull & Bear €23,-)
Ook heel hip: de spijkerblouse. Leuk op een colored jeans, met lekkere gympies (Vans, All stars, you know what I mean...) en een mooie tas. Ik heb er nog geen, maar zou er dolgraag één willen! De spijkerblouse en ik hebben elkaar nog niet gevonden...
1. Topshop/ 2. Isabel Marant/ 3. Pull & Bear/ 4. Topshop/ 5. Tom Tailor/ 6. Oasap/ 7. Mango (prijzen zijn bijna allemaal in dollars, en vond 't een beetje veel werk om ze om te rekenen. Kijk op mijn Polyvore voor meer info en om deze gave blousjes gelijk te bestellen!
Ook het spijkergiletje, spijkerjasje, jumpsuit en het jurkje zijn all time favourites. Het zijn absolute must haves voor de zomer! Alleen... ik heb alleen nog het spijkerjasje en heb er heel veel plezier van! Je kunt het overal overheen doen... Maar ja, het spijkerjurkje wordt 't sowieso niet meer deze zomer, ik heb nu in totaal 3 jurkjes en ben nogal blut... Jammer dan!
Check 'm op mijn site voor alle merken & prijzen: focusthemoon
Check de celebpics van de meeste geweldige uitvinden ooit (nou ja, een van de meest geweldige fashiontrends.. hoger ga ik niet, voor ik natuurwetten en dergelijke schaad en beledig...): denim!!

 Alexa Chung (de linker!) draagt een geweldige denim jurk, met daarover heen een blouse en een vest! Ze kleedt het geweldig af met de tas en de schoenen! En ja, de originele Mulberry tas (die door elke winkel gekloond is) is vernoemd naar Alexa!
Aaahh, Vanessa Hudgens deelt onze liefdes voor de spijkerblouse! Zij combineert hem leuk met een kort broekje en een mooie tas! I love it!
Rihanna gaat, zoals gewoonlijk, voor overdreven en kiest voor een denimlook all over. Maar goed, het past natuurlijk écht bij RiRi...
Het is een oude foto van Emma Watson, maar ze weet wel hoe ze zo'n spijkerjasje moet gebruiken! Namelijk: als een jas te warm is en zonder te koud! Ideaal!

2 opmerkingen:

  1. Ik hou van denim,
    maar helaas staat niet alles mij!
    Ik ben nog steeds op zoek naar het perfecte denimblousje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ik hou echt heel veel van spijkerjasjes :-)
    liefs^^

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx