Are you looking for something??

28.7.12

home | inspiration

Omdat ik eind augustus (naar alle waarschijnlijkheid) ga verhuizen naar mijn nieuwe vertrekje, dacht ik: misschien is het leuk om wat inspiratie op te doen en dat uiteraard met jullie te delen! Ik vind mijn kamer zoals hij nu is wel oké, maar helemaal dezelfde kamer van de ene naar de andere ruimte kopiëren, daar is niets aan. Daarom wat inspiratie!

 Wit staat gelijk aan orde, properheid en dat moet ik hebben! Het laat zien dat je netjes bent en verstandig en misschien zelfs volwassen. Tja, ik ga het dus wel gewoon combineren met brocante troep, taupe en roze (:
Wat een leuke stoel! Sowieso een leuk hoekje, maar ik heb net een nieuw bureau (de oude eettafel)... Wel leuk, zo'n soort moodboard op je bureau. Heerlijke inspiratie!
Wauw! Wat een boekenkast! Leuke stoel, zo'n old skool schoolstoeltje! En dat antieke kastje is ook heel gaaf, ik hou ervan!
Ik vind plafondbalken zó mooi (net als de typische boerderijtjes waar je dit vaak in ziet...) en die boom in het midden is echt gewéldig! Echt mijn stijl, lekker ouderwetse, lekker slordig maar toch netjes. Hmmm.
Vintage op en top. Veel oud hout en andere brocante troep. Niet ideaal om in te wonen en een beetje somber misschien, maar het is wel te gek om te zien!
Links: Even een klein plaatje van een ideaal meidenhoekje: toilettafel, paspop, een levensgrote passpiegel en een kastje voor al je make-up, frutsels en accessoires. Wish I had...
Rechts: Leuke bureautje! En die kleding aan die hangertjes is ook heel vet, het zegt echt zoiets van: hier wordt geleefd. Lekker persoonlijk met foto's en opgevrolijkt met posters. 

Hoe ziet jouw droomkamer eruit? Groots? Luxe? Of juist vintage en ingetogen en persoonlijk?

Liefs, Moon

5 opmerkingen:

  1. Haha, die boom in het midden van de kamer! Die is echt gaaf! Leuke plaatjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne inspiratie! Mijn droomkamer moet niet te groot zijn, maar lekker knus en persoonlijk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie inspiratiefoto's! Love it :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx