Are you looking for something??

26.8.12

dear diary | photo diary - verbouwing #1

Hi!

Vandaag heb ik weer een photo diary voor jullie, van afgelopen week. Er is, zoals sommige van jullie wel weten, een hoop gebeurd in huis, en dat wil ik aan de hand van foto's aan jullie vertellen/laten zien!

Maandag: kijk hoe leeg mijn kamer is...
Dinsdag waren mijn ouders 20 jaar getrouwd. Toen ze 15 jaar getrouwd waren, maakte ik ook een tekening, maar toen dacht de pizzaria dat ik, een klein, zielig, negenjarig meisje, vijftien jaar was geworden, zodat ik een hartjespizza kreeg. (wel heel lief hoor) (ik vertel dit verhaal heel vaak). Om misverstanden te voorkomen, maakte ik een tekening die vrij duidelijk was, haha.
Dinsdag: ik houd nog steeds vol dat het voor het goede doel is, maar ik geloof niet dat ik veel méér stof niet kan verdragen. Heb dinsdag op woensdag (en de rest van de dag) op Kas' bed geslapen, want dat stofdeken klonk allang niet meer als een grap (nee, echt niet).
Dinsdag: van mijn oma gekregen: zo'n haardonut en een pakje Nescafé koffie (mmm). De haardonut heb ik nog niet geprobeerd, de koffie uiteraard wel ;D
Woensdag: ik verveelde me, dus ging ik tekenen. Tekenen is echt weer een nieuwe hobby van me geworden, maar als school eenmaal weer is begonnen, houd ik het waarschijnlijk niet meer vol. Tja, misschien tijdens saaie lessen?
Woensdag: en dít is er over van mijn kamer... Eén grote puinhoop!
Donderdag: even shoppen bij de Action (:
Vrijdag: boeken halen en gelijk eventjes kaften. Ziet er vrolijk uit, niet?
Zaterdag: lazy saturday outfit (:
Zondag: mijn een-vriend-van-mijn-ouders-viert-zijn-verjaardag-outfit (:

En dinsdag weer beginnen met schooltje! Heb er stiekem ook wel weer zin in hoor, verveel me dood nu mijn kamer voor een groot deel "verboden terrein" is...

Hoe was jouw week?


Liefs, Moon♥

8 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx