Are you looking for something??

25.8.12

new in | Action (little shoplog)

Het was woensdag verschrikkelijk qua verveling. Mijn moeder en ik hebben ons de hele dag stierlijk verveeld, dus besloten we gistermiddag naar de Action en Big Bazar te gaan (wat een geluk: deze twee koopjeswinkels zitten naast elkaar!) voor wat 'afleiding'. Ik had mijn portemonnee niet bij me (die ligt achter het plastic dat over mijn kast heen ligt), maar mama was zo lief mijn totaal van €3,- (!!)  voor te schieten (je krijgt het so schnell wie möglich zurück). Wat je al dan niet kan kopen voor €3,-? Veel, als je naar de Action gaat (:
€0,99 - Action
 Dit schatje zag ik eerst in het taupe, maar die stond niet. Toen vond ik de zwarte en voor 0,99 euro kon ik 'm niet laten liggen. Dit is wel mijn vierde zonnebril, maar eigenlijk vond ik ze allemaal niet supér. Deze wel. En ik zocht zo'n bril eigenlijk ook.
He looks good, isn't it?? ;D

€0,99 per stuk - Action
 Deze riempjes vond ik ook fantastisch. Dun, en ze fleuren een outfit gelijk helemaal op! Ze waren €0,99 per stuk. Ik had bij mijn oma een roodleren tasje gevonden en ik dacht: hé, die kan ik mooi combineren met dit rode riempje! Want ik heb niet heel veel rood in mijn kast. Eigenlijk wil ik nog rode shoes, maar dat wordt van het voorjaar waarschijnlijk sandaaltjes/all stars/ballerina's. Geen laarzen, daar heb ik al een andere wishlist voor, haha. Maar er komt zeker meer rood in mijn kast! Dit riempje is een subtiel begin!
 Matcht goed met mijn tas!! De tas is van Piere Erbacci - Florence, als dat IEMAND wat zegt. Hij is in ieder geval oud en leuk (: Ik noem het gewoon vintage, terwijl hij uit oma's kast komt, maar het is toch vintage?
Jeans - EDC by Esprit / Top - H&M / Belt - Action

Een kleine shoplog, maar toch de moeite waard om te vermelden (vind ik) (en ik had weer wat te doen - bloggen en foto's maken - dus verveelde ik me) (het is allemaal voor het goede doel, guys, houdt dat in gedachten)

Liefs, Moon

7 opmerkingen:

  1. those two belts look so cool. :)

    You have such a lovely blog! What do you think of following each other?

    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, I love the yellow belt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je opzoek bent naar een gepaster woord voor oud: vitage, klassiek, antiek of ecologisch verantwoord. Mijn persoonlijk favoriet is ecologisch verantwoord waarschijnlijk omdat 2/3 van mijn klas geen idee heeft wat dat betekend T.T

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die zonnebril♥♥

    http://www.madebymariska.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx