Are you looking for something??

3.8.12

new in | Met Anne de stad in (little shoplog)!

Ik kwam terug van vakantie en was zwáár toe aan mijn vriendinnen, maar de meeste waren (en zijn) op vakantie. Gelukkig was Anne daar, die druk bezig was met de voorbereidingen van de verbouwing bij haar thuis en er ook even tussen uit wilde. Dus we gingen naar de stad ("de stad" is bij ons Rotterdam!)! We gingen eigenlijk maar heel even, maar hebben een heerlijke wrap gegeten bij La Place (we verbazen ons over het feit dat werkelijk niemand het lekker vindt bij La Place, ze verkopen de lekkerste broodjes van de wereld! Wel duur, das wel zo, maar ja, voor kwaliteit betaal je wat...) en we hebben allebei wat gescoord! Zij een wit hemdje, ik dit geweldige kanten shirtje, iets wat sowieso op mijn wishlist stond, dus ik mocht alleen dit van mezelf kopen! Volgende shopdag: Amsterdam met m'n tante, in September (dan heb ik genoeg geld gespaard)!! Houden jullie me ook tegen als ik wat wil kopen??
lace top - €19,95 (uitverkoop, i.p.v. €29,95)


 De top heb ik gekocht bij The Sting, bij eentje waar Anne en ik nog nooit waren geweest, maar ze hadden leuke dingen! Zoals deze top. Bij The Sting geldt: hoe groter de winkel, hoe meer merken en uit hoe meer stijlen je kan kiezen. Ze hebben alles! Coolcat-achtig (niet mijn ding...), collegestijl (I love it!), hippie-achtig... Alles! De top is geheel van roze kant, voelt supérzacht aan (mmm, heerlijk) en heeft een rits als leuk detail op de achterkant! Kortom: hij is perfect!
permanent marker - €1,19
 Bij de V&D moest Anne alvast even kijken voor schoolspullen. En ik koop elk jaar een zwarte marker (gaat precies een jaar mee), omdat je ermee kan schrijven en tekenen en zo. Dus nu ook weer, deze keer met een ronde punt (vorig jaar een beitelpunt), schrijft toch fijner. Deze kostte €1,19!

Kort shoplogje, maar ik moest die top gewoon laten zien. Ik beloof dat er snel een outfitpost komt!

Liefs, Moon♥

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx