Are you looking for something??

4.8.12

note | Eén post per dag

Een historische moment vandaag: ik ga weer over op één post per dag! Ik vroeg me ineens af: waarom twee posts per dag? Bijna niemand reageert op één dag op twee posts, dus... Het was waarschijnlijk meer voor mezelf, omdat ik maar in die overenthousiaste, hoe-meer-hoe-beter blogperiode blijf zitten.... Ik heb zoveel inspiratie dat ik nog wel even vooruit kan, zéker nu ik weer één post per dag doe.

Dus, bij deze: van twee naar een. Vanaf vandaag.
Hoewel, dit is natuurlijk de tweede van vandaag, maar ik plan er niet meer twee in per dag. Dan heb je nog een beetje speling, als je wat te melden hebt. Zoals nu, zeg maar.


Veel liefs, 
Moon♥

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx