Are you looking for something??

2.8.12

photography | spotted in Copenhagen

Zomaar stonden we midden in dé winkelstraat van Kopenhagen. En in zo'n winkelstraat zijn veel winkels met een bewaker - duur dus. Ik vraag me wel eens af dat, als ik het geld had, naar zo'n winkel zou gaan. Ik zou het denk ik niet eens durven met zo'n bewaker voor de deur...
Maar goed, de volgende merken heb ik gespot. Meer dan stiekem een beetje naar binnen gluren werd het bij de meesten niet...
De Disney-winkel. Al even druk als Disneyland zelf...
Of course een H&M. Wel meer dan één, trouwens
Gucci!
Mijn eerste Topshop, maar ik vond het niet heel bijzonder, deze was ook niet zo groot...
Burberry, van de leuke trenchcoats en de lekkere luchtjes
Er stond maar één tas in de etalage.
De etalage stond vol met high heels
Zag er interessant uit, zo stiekem naar binnen gekeken...
Aaaaaah, Ben & Jerry's! Helaas, niets gekocht ):
Liefs, Moon♥

2 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx