Are you looking for something??

17.8.12

tag | mobile phone tag

Deze tag zag ik op de blog van Evelien (klik) en ik vond 'm leuk! Een kleine tag, maar zeker de moeite waard!
 
Welke telefoon heb je?
Ik heb een Nokia E72 (ik weet wat je nu denkt! Een Nokia? Dat zijn toch van die telefoons waar ze bunkers van kunnen bouwen? Niet met die van mij. Of... misschien wel, ik heb het nog nooit geprobeerd). Een oudje van mijn papa, die een Samsung Galaxy S2 ging kopen (ik was héél jaloers, maar hij flipt 'm op 't moment heel erg hard, die mobiel van m'n pa). Het is er een met een qwerty-toetsenbord, een 5.0 megapixel camera (maar toen hij nog van mijn vader was, is er veel stof ingekomen, omdat hij 'm altijd in z'n broekzak doet, dus goede foto's maakt hij eigenlijk niet) en een camera boven het scherm, zodat je jezelf kunt zien (levert de meest lelijke foto's op). 

Hoelang heb je deze telefoon nu?
Euhm, I don't know... Sinds eind 2011 of zo? Ik heb echt geen idee. Wat ben ik vergeetachtig, zeg! Maar ja, het is een ouwetje van mijn vader, dus ik heb geen bonnetje of iets dergelijks. Gewoon, van de ene op de andere dag, he was MINE.
Welke telefoon zou je willen hebben? 
Ik zou willen dat ik daar één antwoord op kon geven, maar nee. Ik vind 'n iPhone heeuuul erg mooi, maar ik schrijf áltijd op mijn mobiel aan mijn verhalen en ik weet niet of ik snel kan typen op een touchscreen. Ik test wel eens op de Galaxy S2 van m'n pa, maar ik weet het niet...
Een Blackberry Torch heeft daarentegen het moois van twee werelden (touchscreen én qwerty-toetsenbord), maar de meesten zijn niet zo te spreken over Blackberry, dus dat weet ik ook nog niet...
Al met al denk ik dat ik tussen die twee wil/moet kiezen. Maar als mijn mobiel voorlopig nog niet ontploft, uit elkaar valt, wegloopt, kwijtraakt of in rook opgaat, heb ik geen nieuwe telefoon nodig hoor.
Heb ik toch 't geld niet voor.

Kun jij zonder je telefoon?
Mjahw. Ik weet niet. Qua sociaal deel wel (altijd bereikbaar zijn en zo), dat maakt me niet zoveel uit (ik heb toch geen internet op m'n mobiel), maar of ik zonder mijn Nokiaatje kan vanwege het schrijven? Ik denk van niet. Ik moet sowieso 24/7 iets bij me hebben waar ik in/op kan schrijven. Soms bedenk ik net iets voor ik in slaap val en als ik het dan niet opschrijf (wat meestal het geval is), dan ben ik het meestal 's ochtends kwijt en dan heb ik me toch een spijt! Op vakantie liep ik in Kopenhagen en opeens *pling* ontstond er een nieuwe verhaal. Was ik me even blij dat ik m'n mobiel bij me had! Kon ik even een snelle notitie maken. In de trein terug naar de camping heb ik het idee uitgewerkt met scenario's en namen en heb ik een inleidend stukje geschreven. Daar heb ik mijn mobiel hard voor nodig. Ook om eindelijk eens verder te komen met deel 2 van mijn boek! In de auto is het ideaal.
Wat voor kleur heeft jouw telefoon?
Zwart met zilverkleurige details. Handig: de batterijklep is spiegelend, dus ik heb altijd een spiegeltje bij me! Daarom kan ik eigenlijk ook niet zonder mijn mobiel (:

Wil je de tag overnemen? No problemo, gewoon selecteren, control+c en hij is voor jou!

Liefs, Moon♥

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx