Are you looking for something??

6.8.12

WeHeartIt | My 10 latest hearts

Altijd leuk: posts terugkijken en hoe mensen erop hebben gereageerd en zo. Dat deed ik dus. En toen kwam ik dit onderwerp weer tegen. Anders was ik het echt vergeten! En het kan heel inspirerend werken!
so cuute s2 ~~ @thaliitag | Flickr – Compartilhamento de fotos!
Moet ik hier nog iets zeggen?
Dit is cute niveau 10 op een schaal van 10!
2012.#
Mmmm, aarbeitjes (:
(33) Tumblr
Zij is beachproof
pink | Tumblr
Niet doorvertellen hoor...
Tumblr
Nice dress!
tea love by ~lena483 picture on VisualizeUs
Waar kan ik deze suikerklontjes kopen?!
the hunger games | Tumblr
Forever reblog/heart/post THG-stuff...
ღ the girl next dior
Too much shoes...
Tumblr
Beautiful picture!
sun glasses palm reflection colorfully picture on VisualizeUs
Nice effect!
En dat waren ze weer voor vandaag!


Liefs, Moon♥

PS. Ahw, thanks guys! 30 volgers en op drie na 300 reacties! Vandaag bestaat m'n blog 3 maanden (niet iets om bij stil te staan), maar vond het wel mooi dat ik 3 maanden besta, 30 volgers heb en (op drie na) 300 reacties heb! Drie was nooit mijn geluksgetal, misschien nu wel?
EDIT: Wacht, IK sta niet 3 maanden (ik besta op drie maanden na 15 jaar, haha), mijn blog bestaat 3 maanden. Sorry, klein typfoutje, was niemand opgevallen toch?
PPS. Ik wist dat het weer niets werd, maar regent het nou alweer??? Hmmmrggh.

7 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik had laatst een DIY gevonden van de suikerklontjes, volgens mij op lifesplash.nl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg dat eerste plaatje <3<3 zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love weheartit, echt zo'n leuke site met veel inspiratie.
    Je hebt een leuke blog!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt gek op Weheartit, je vind er altijd zulke leuke plaatjes! Die eerste is inderdaad heel erg schattig! Cute <3 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste is te cute!

    www.kimgodschalk.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die eerste ♥ haha
    leuke plaatjes
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx