Are you looking for something??

19.10.12

other | vakantie-to-do

Pff, eindelijk heb ik óók vakantie, terwijl sommigen van jullie alweer bijna naar school moten! Ik was écht toe aan vakantie! Helaas heb ik ook to-do-dingen in mijn vakantie, waarvan sommigen leuk zijn, maar sommige ook ábsoluut niet! Zo moet ik 1001 laatjes uitzoeken én toch redelijk veel voor school doen, terwijl het vakantie is, maar goed.

Verder moet ik vrijdag/zaterdag/zondag repeteren voor de musical. Daardoor mis ik een afspraak met de vriendengroep van mijn ouders en het feest van mijn oom en tante, maar goed, ik heb het er wel voor over, want het is hartstikke gezellig altijd!

Ook wil ik héél véél foto's maken, ben ik jarig, ga ik op babybezoek, wil ik lekker DIY'en (of knutselen, het is hoe je het wilt noemen) en ergens ook nog afspreken met vriendinnen.
Gaat dit lukken?
Nee.
Waarschijnlijk bestaat het grootste deel van mijn kostbare week vakantie uit niets doen en... niets doen. En af en toe iets aan school. Maar goed, plannen is altijd heel leuk, haha. En eigenlijk moet ik al die dingen van mijn lijstje écht doen!

Wat ga jij doen in de vakantie?

liefs, Manon

10 opmerkingen:

  1. Had ik maar vakantie .. :(
    Stage gaat gwn verder!


    -True

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt echt leuk! Mijn vakantie is maandag helaas alweer voorbij... :(

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes! mijn vakantie is bijna afgelopen, maar het was wel super leuk! (morgen dagje den haag ^^)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je naar Den Haag gaat, het is een geweldige stad, je gaat toch zeker wel shoppen???? Want dat kun je heel goed in Den Haag, haha.
      Liefs, Manon

      Verwijderen
  4. waaah je hebt bloglovin, cool, daar volg ik je nu ook op! Ik had echt een drukke vakantie (ook met leuke dingen hoor!) Fijne vakantie en succes met school haha. Alvast een fijne verjaardag (voor het geval ik het vergeet, ghehe!) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga in de vakantie werken, centjes verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga naar Londen in de vakantie woehoee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie! En een hele mooie foto. Niets doen is ook weleens goed voor je :) als je maar zeker weet dat je van je vakantie geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, precies wat deze ook gaat doen! En trouwens, hou een dag voor mij vrij! Ik kan btw ook niet logeren van zaterdag op zondag, heb s'avonds heel laat een wedstrijd! Ik bel je morgen wel over de rest. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx