Are you looking for something??

14.11.12

birthday | Forever 39

Sorry, gisteren heb ik niets gepost én ook niets gelezen. Gisteren had ik een ckv-dag van school. Eigenlijk heeft Gymnasium geen ckv, dus wij hoeven geen verslag in te leveren, eigenlijk liepen wij dus voor spek en bonen mee, maar het was wel leuk! Wij hebben de vwo-mensen geholpen, zodat we sneller klaar waren (en uiteindelijk eerder weg konden!). De beeldenroute en architectuuropdrachten waren heuuul saai, maar de toneel en dansworkshop was super! Ik heb er veel van geleerd en het was heel leuk om te doen! Ik heb goed opgelet met alle oefeningen over emotie en reactie en zo, dat leek me handig voor de musical! Dat gaat trouwens erg goed, 12, 13 en 14 december wordt hij opgevoerd, dat is dus eigenlijk al bijna! Heb er zo'n zin in!!!!
Maar waar het om gaaaahaaaaat....


Vandaag is mijn vader jarig! Nee, hij wordt niet echt 39 (mocht ie willen, haha), maar 44!
Speciaal voor zijn verjaardag hebben ik en mijn moeder twee magneetborden die we nog hadden staan bekleed met jeansstof en een lieve boodschap!
Verder kreeg hij het woord "papa" in witte chocoladeletters en een weekendje weg met mijn moeder.

Happy Birthday, Daddy ♥

Liefs, Manon

4 opmerkingen:

  1. Aah wat een lief cadeau! Proficiat:) Forever 39, zo ken ik ook een papa haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super cute ♥ Echt een heel leuk cadeau! :D Gefeliciteerd nog!

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend leuk! hahaa forever 39 ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuk idee met die magneetborden! En chocoladeletters doen het altijd goed bij vaders haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx