Are you looking for something??

16.11.12

fashion | Shoppen in mijn eigen kledingkast

Mijn moeder kan het bevestigen (hoewel ik het niet altijd toe wil geven): mijn kast puilt uit. 
Af en toe kom je weer items tegen die je in geen wéken, máánden of zelfs járen niet hebt aangehad of überhaupt het bestaan ervan wist. Of je komt tot prachtige inzichten met kledingstukken die je anders nóóit bij elkaar aan zou doen. Tijd voor een shopsessie - in eigen kledingkast.
Ik wist niet goed hoe ik mijn spijkerjasje of spijkerblouse moest combineren, tijd om mijn paspop aan te kleden! 
Bovenstaand T-shirt heb ik al een jaar of twee, maar ik draag het niet vaak, want het heeft van die pofmouwtjes die TOEN in waren, maar nu dus NIET MEER. Met deze spijkerblouse erover heen gaat het nog best. Jammer dat het strikje dat op het T-shirt precies op de verkeerde plek zit (lees: precies op m'n borst), maar met deze spijkerblouse is ook dat opgelost. 
Ik ben nog nooit zo briljant basic geweest: zwarte jeans, wit T-shirt en een spijkerblouse. Lekker casual met m'n All Stars eronder. Dit had ik afgelopen zondag aan met een repetitiedag van de musical, lekker gewoontjes (: Ga ik zeker vaker aandoen! Jammere is dat ik met mijn spijkerblouse eigenlijk alleen mijn zwarte jeans aan kan, wat jammer is. Daar moet ik nog wat voor gaan vinden (lees: nieuwe broek kopen).
Dit is eigenlijk de enige leuke outfit met mijn spijkerjasje (maar meer heb ik eigenlijk ook niet geprobeerd... Ga ik nog doen, misschien komt er ooit nog een deel 2 van "shoppen in eigen kast"). Gewoon een leuk bloesje met spijkerjasje en een gekleurde (beige, felblauw of mintgroen) broek. Ga ik ook zeker een keer uitproberen op mezelf!

Natuurlijk zijn er nog steeds kledingstukken waar ik niets mee weet. Nu weet ik dus wel zeker dat van dit onderdeel een deel twee komt, want ik ben eigenlijk nog lang niet klaar met shoppen (maar ik was wel even klaar met die pop heel de tijd aan en uit kleden, haha). 
Hieronder twee kledingstukken waar ik geen raad mee weet, weten jullie er misschien iets mee???
Dit truitje met V-hals heb ik ooit in de sale bij de The Sting gekocht, voor 5 euro, heb 'm ook in het rood. Maar ik houd niet zo van V-halzen en ik weet niet wat ik er mee aan moet. Jij wel?
Dit ding heb ik afgelopen kerst gekocht. Toen vond ik het leuk, met zwarte jeans en zwarte topje. Maar nu weet ik het niet. Het is eigenlijk net te kort (net boven m'n heupen) en dat is op zich oké, maar de onderkant is een beetje lossig. Verder hebben de mouwen een rare lengte. Oké, ik ben gewoon niet te spreken over dit truitje, maar wil het eigenlijk niet wegdoen. Wat zegt jij? Houden (en hoe dan?) of dumpen?

Ik geloof dat ik binnenkort én nog een combinatiepost ga doen, én nog een houden of dumpen post, want anders worden het of teveel of te lange posts, haha. Mijn kledingkast moet eens grondig uitgemest worden (kerstvakantiebezigheid!!!)...

Wat vind je van mijn "geshopte" combinaties? En hoe moet ik de laatste twee truitjes combineren???

Liefs, Manon

13 opmerkingen:

  1. Leuke post en items! X

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idee! Misschien iets combineren met sieraden of sjaaltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke combi's! Misschien kan je het bovenste truitje combineren met een sjaaltje zodat je de v-hals niet ziet? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vinD dat laatste topje juist super leuk! Gecombineerd met iets stoers kan het zeker leuk staan. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke post! dat topje dat je bij kerst hebt gekocht kun je misschien combineren met zo'n basic rokje van de h&m van 5,- euro, dat kun je dat rokje hoog dragen met dat shirtje erin, ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke post! :D Van die laatste twee dingen zou ik ook niet weten hoe ik ze moet combineren, maar zo te zien aan de reacties anderen wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owh ja.. zo herkenbaar dit! Mijn moeder zegt ook áltijd dat mijn kast uitpuilt, maar zelf vind ik dat wel meevallen :) Leuk artikel is het, alleen zou ik niet goed weten hoe ik het moet combineren. I'm sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh oh wat een leuk idee !
    en je kunt je spijkerblouse ook over het laatste kleding - stuk dragen voor als je netjes gekleed wilt gaan maar met spijker blouse (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk artikel!
    Dat laatste blousje kan je leuk combineren met een statement ketting en een simpel zwart rokje =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke post is dit!! haha zo herkenbaar! Ik vergeet ook altijd dat ik bepaalde items heb :p
    Het onderste truitje zal denk ik mooi staan onder een korte rok!!

    Liefs, Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. AHH heel erg leuk!
    Ik wil ook zo'n ding haha, al heel lang.
    Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. trouwens, ben ik weer,
    ik zou dat roze truitje houden. Ook leuk over een kokkerrokje misschien?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx