Are you looking for something??

10.11.12

food | O, kom maar eens kijken....

Sommige zijn er misschien nog niet mee bezig, maar sinterklaas begint er toch echt weer aan te komen. De pepernoten liggen al weer heel lang in de winkel en ik heb ook al lootjes getrokken (dat wordt weer lekker dichten en knutselen!), dus ook de lekkernijen verschijnen weer in de receptenboekjes en sites (lees: Albert Heijn). Tijd voor wat inspiratie!
Schoorsteentjes met strooigoed
Kaneelpepernoten
Pietenkoekjes
Worteltjestaart
Zoete poppetjes
Banketletter
Sint- en Pietkoekjes op een stokje
Sint- en pietspeculaasjes
Gevulde speculaas

Heb jij iets wat je graag of altijd maakt met Sinterklaas (of eet, dat kan natuurlijk ook, haha)? En doe je nog iets aan Sinterklaas?

Liefs, Moon

13 opmerkingen:

  1. Ooh ik heb zó veel zin in sinterklaas. Is altijd zo gezellig ! Wat heb je een leuk blog. Zullen we elkaar volgen? :)

    Liefs,
    Lindsey.
    http://sparksandfairytales.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm...wat ziet dat er lekker uit! (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je me volgt! Ik volg je nu ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm nom, ziet er goed uit allemaal! Vooral pepernoten... *zucht* zo lekker ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, stop it! Haha, dit vind ik echt heel lekker ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aahh die eerste zijn echt superschattig!
    RE: over de analoge camera's met rolletjes; in Zweden worden ze sowieso nog ontwikkeld. In Nederland weet ik het niet precies, vraag eens na bij de HEMA of de plaatselijke drogist. Het is zó de moeite waard om een rolletje vol te schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. loooooove it! Vooral pepernoten en gevulde speculaas, nomnomnom! Ik heb echt zin in sinterklaas, maar ik heb geen flauw idee wat ik moet vragen, :O liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah super leuke foto's ! Krijg helemaal zin in sinterklaas! Ik woon in Milaan dus ga sinterklaas missen helaas:(!

    www.fussylife.com
    www.facebook.com/fussylife

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh bijna vergeten, ik volg je terug:)! nr 15 bloglovin!

    Keep in touch

    xoxo
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aah, hiervan krijg ik ZO veel zin in sinterklaas, is altijd super gezellig love it!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx