Are you looking for something??

9.11.12

list | Winter favourites

Zo. Dan heb ik net mijn verjaardag gehad (met nieuwe outfit!) en dan is het wachten tot kerst. Maar al mijn winterspullen heb ik nog niet. Die vat ik samen als de "kerstaankopen". Inclusief nieuwe kerstoutfit dus (want ja, ook dan horen er nieuwe kleren bij, hihi...). Hieronder mijn lijstje plus potentiële kanshebbers. Hier zit dus nog geen kerstoutfit bij, maar daarvoor heb ik nog geen idee!
Eigenlijk ben ik niet veel verder gegaan dan de H&M (wat een geweldige winkel blijft het toch), maar als ik ga shoppen haal ik misschien wel iets heel anders (das namelijk meestal zo). Het gaat om het idee (:

Dun vestje
Ik heb een grijze en een grijs-zwartgestreepte en een lichtroze lange, maar een dun vestje kan nooit kwaad (:
Muts, handschoenen en sjaal
Ik heb dit jaar dezelfde winterjas (zwart) als vorig jaar, dus er moet wel een gekleurde set muts, handschoenen en sjaal bij! En voor de rest wil ik graag nog een colsjaal, zoals deze grijze.

Rokje
Ik heb natuurlijk een zwart rokje, maar ik wil graag nog een andere! Sowieso zo'n heel strak rokje, maar nog een "aparte". Zoals deze twee met studs! De ene is strak, de andere loopt uit.
Rokje met studs - Pull & Bear - €15,99
Rokje met studs - Pull & Bear - €19,99
Blazer of jasje
Ik heb namelijk alleen twee zwarte jasje en een spijkerjasje. Dat wordt kiezen: of een gekleurde blazer óf een leuk jasje. En dan valt zwart misschien weer wel in de prijzen, want ik ben verliefd op dat leren jasje - voor maar 30 euro!
Bordeauxrood - Pull & Bear - €30,-
Lichtroze jasje - H&M - 39,95
Bruin geruit - H&M - €24,95
Felblauw - Pull & Bear - €20,-
Lichtroze - Pull & Bear - €20,-
Leren jasje - H&M - €30,-
Lichtroze jersey - Pull & Bear - €30,-

En verder heb ik of course nog een hele waslijst aan dingen die ik sowieso wil passen (en/of kopen)
Trui - H&M - €15,-
Ik wilde eerst de vleermuis of de tortelduifjes, maar die zijn uitverkocht (op internet dan!)

Pyjama - H&M - €19,95
Pyjama's krijg ik (traditie!) elk jaar voor kerst, dus hier hoef ik me geen zorgen over te maken. Ik wijs deze gewoon aan, haha.

Broek - H&M - €24,95
Deze broek is helaas in standaardmaten (dus geen lengte), maar ik ben er zó verliefd op, dat ik 'm graaaag wil passen. En anders hebben we altijd nog het rokje waar ik op terug kan vallen als de teleurstelling groot is.
Vest - H&M - €29,95
Als je dit vest ziet, dan wil je er toch in wonen? Het is zo lekker groot en ik ben de laatste tijd helemaal verliefd op deze kleur! Jammer dat ie wel redelijk duur is...
Vandaag is May jarig!!!
Vergeet haar dus niet te feliciteren op haar blog!!!

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, happy birthday, happy birthday to youu!

Liefs, Moon

Wat zijn jouw favorieten?

18 opmerkingen:

  1. dat laatste vest vind ik erg leuk!
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een leuke dingen! :) Ik heb ook nog een hele lijst aan spullen die ik nog wil kopen. Gelukkig krijg ik binnenkort mijn loon van Appie dus dan kan ik weer gaan shoppen! Deze keer vooral vesten en truien, die heb ik nog niet zoveel. Hele leuke post, ik vind dit altijd zo leuk om te zien. ^^ xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke allemaal, ik word hier toch wel een klein beetje hebberig van!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die galaxy print legging echt geweldig!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Win 60 euros to spend on BoumanOnline (brands like Buddha to Buddha, Ice Watch, Trollbeads and Calvin Klein) by joining my GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wat een gave items allemaal! H&M heeft altijd zuuulke leuke dingen, me want... Zoals die trui met dat diertje (?) erop: HOE SCHATTIG??!?! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die cosmo broek is echt gaaaf! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die galaxy broek vind ik zo vet. Verder lekker wam allemaal, heerlijk!

    p.s; er is een leuke winactie op mijn blog, doe snel mee voor een too cute ketting

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die broek omg die ga ik bestellen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kledingstukken die je uit hebt gekozen:)!

    Echt een hele leuke blog, lijkt me leuk om elkaar te volgen!

    Let me know, add je meteen terug:)

    www.facebook.com/fussylife

    www.fussylife.com

    xoxo
    K

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die muts vind ik enorm leuk! Ook die broek van H&M vind ik prachtig! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. verliefd op de broek,de rokjes en de studs en het leren jasje !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx