Are you looking for something??

23.11.12

movies | must-see

Ik heb eindelijk weer een tv op mijn kamer! Ik kan nu kijken vanaf mijn bureau, vanuit mijn fauteuil én vanaf mijn bed; drie vliegen in één klap dus. Tijd voor mijn favoriete dvd's. Want een tv betekent een dvdspeler en dat betekent onze enorme dvd-collectie afstruinen naar leuke must-see dvd's! En ik heb laatst weer drie nieuwe dvd's gehad, nog voor mijn verjaardag, dus die wil ik sowieso zien.

Peter Pan (gespeelde versie)
De geweldige Disney-film, maar dan gespeeld. 100 x leuker dan de tekenfilm!
She's all that
Nog niet gezien. Wel van plan.
Notting Hill
Nog niet gezien. Wel van plan.
Love actually (x-masmovie tip!!)
Nog niet gezien. Wel van plan.
Defenitely maybe
Leuke film, met mijn jonge actrice-idool Abigail Breslin (goede actrice van amper een jaar ouder dan ik!)
Mamma mia!
Voel je je down en niet helemaal happy? Kijk deze film en je ziet overal zonneschijn en happiness!
Nim's island
Hele leuke film, tevens met Abigail Breslin. Vroeger vond ik 'm leuk, maar nu nog steeds!

Welke films moet iedereen volgens jou zien??

Liefs, Manon


4 opmerkingen:

  1. love actually is erg leuk! heb 'm al zo'n 4 keer gezien hahaa :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, definetaly maybe is echt geweldig, Notthing Hill & Love Actually blijven geweldig: mygod HUGH GRANT IS AMAZING <3 Maar abigail ook hoor, ik vond haar briljant in die film. En in definetaly maybe speelt Ryan Reynolds en hij is zooooooo goed. ♥ Als je die gaat kijken kijk ik mee hoor! xxxx <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke films!
    love actually & notting hill zijn echt super leuk :D
    echt leuk voor kerst ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx