Are you looking for something??

12.11.12

other | Gedicht - Thuis


Toen ik zaterdag met mijn moeder en oma door Schoonhoven liep (niets gekocht, maar genoeg inspiratie opgedaan!), kwam ik dit gedicht tegen aan de binnenkant van een raam. De rest liep door (geen interesse in teksten of in het bijzonder gedichten, terwijl ik juist alles wil lezen wat ik tegenkom, zeker als het gedichten zijn), maar ik moest het lezen. En natuurlijk gelijk de dichter opschrijven in mijn mobiel, zodat ik het nu aan jullie kan laten zien!
Ik vind het een erg mooi gedicht.
En jij? Wat vind jij ervan? En houd je van gedichten?

Liefs, Manon

PS. Help je me mee om mijn goal van 100 volgers op GFC te halen? Ik moet er nog 4!!

7 opmerkingen:

  1. mooie gedicht! ik schreef vroeger altijd gedichten hahaa :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, vind ik altijd leuk om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah zo jammer dat ik je niet verder kan helpen met de 100 volgers, ik volg je namenlijk al! Maar dat gaat je vast snel lukken hoor!
    Ik vind het ook een mooi gedicht, alleen ik snap ze nooit hahah :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx