Are you looking for something??

15.11.12

other | Nutteloze weetjes

Ik heb een spel voor jullie. Nee, niet zomaar een spel, maar een ontzettend léuk spel. Een spel dat ik geloof iedereen wel leuk vind. Het heet "Nutteloze weetjes, alles wat je niet op school leert". Klinkt leuk, toch?
Dit spel heb ik voor kerst gekregen, vorig jaar. De vragen zijn zó leuk!! 
Het is trouwens niet alleen leuk om als spel te spelen, maar ook om gewoon een quiz te houden, of ze door te lezen. Kun je anderen verbluffen met weetjes die waarschijnlijk niemand kent!
Hieronder een paar voorbeelden (:
De vragen...
... en de antwoorden!
Nog 3 vragen...
... en de antwoorden!
En ja, dit was het alweer. Een kleine en misschien nutteloze (leuke woordgrap, Manon...) post, maar ik wilde jullie toch even op de hoogte stellen van dit geinige spel!

Liefs, Manon

5 opmerkingen:

  1. hahaa wat grappig! dat wil ik ook hebben :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah wat een leuk spel! Die van de H&M wist ik hihi. maar de rest niet, ik ga andere mensen verbluffen met deze weetjes haha. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Lijkt me een grappig spel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx