Are you looking for something??

11.11.12

outfit | Me & my brother

Ik heb weer een outfitpost voor jullie! Ik wilde dus eerst mijn statief gebruiken en die heb ik uiteindelijk ook wel gebruikt, maar Kas heeft de foto's gemaakt. En met statief lukken ze nog best (anders beweegt hij teveel)!
Het is niet een hele bijzondere outfit, maar toch.






Top, Blazer, Shorts - H&M / Accessoires - H&M & Vintage / Ballerinas - Pearlz
En Kas wilde ook nog even met mij op de foto (:
Ook bij deze outfit heb ik me weer in iets te kleine schoenen gewurmd...

Liefs, Manon

21 opmerkingen:

  1. echt leuke foto's en ik ben jaloers op je benen T.T :p
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit! xo

    http://nadjeahuizer.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah leuke foto's met die camera erbij. En wat lief dat je broertje de foto's heeft gemaakt :)!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een leuk outfitje hoor :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loveee your look! Heb je toevallig ook lookbook? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke outfit! Leuk die foto;s met die camera! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! & leuke foto's zo met die camera erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg je. Volg je terug xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet er leuk uit!

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit, en die laatste foto is echt heel schattig <3
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow hallo mooie benen!
    Hallelujah!
    Leuke foto's ook,
    gaaf met die camera (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit hoor! Leuk dat kanten shirt en denim shorts;)

    xx laura

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx