Are you looking for something??

19.11.12

outfit | Miss Nicolas

Ja ja, hij is weer in het land, onze lieve Sint. Tijd om er fashionable feestelijk sintachtig uit te zien. Kennen jullie deze mijter nog, die je ooit bij de HEMA kon krijgen???
Ik had eerst iets anders aan, maar mama vond het niet leuk en het was niet echt origineel. Vandaar deze simpele (sintele, hahahahahahah) outfit (:
O, and by the way, sorry dat ik alweer een outfitpost heb, hopelijk vinden jullie het niet erg! En ik "scoor" altijd goed met outfitposts!

Helaas is de herfst uiteindelijk niet zo mooi meer. Koud weer, kale bomen en lelijke bruine blaadjes. Ach...
Mijn fotograaf (Kas) maakte wel heel veel foto's achter elkaar. Ik moest maar eens ingrijpen met een stop!
Jeans - EDC by Esprit / Blouse - H&M / Necklace - HEMA / Bangles - Kruidvat / Ring - H&M / Bag - Vintage / Shoes - Post xChange
 De armbanden heb ik gekregen afgelopen zaterdag, nog voor m'n verjaardag. Thanks!
M'n haar zit hier best leuk! Ik had het ook net gewassen, haha!
Mogen jullie je schoentje nog zetten?

Liefs, Manon

6 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx