Are you looking for something??

18.11.12

tag | I love blogging

Ik zag deze tag op de blog van Kim en ik vond het wel weer eens tijd voor een tag. 

 1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik wilde Twitter, maar toen bedacht ik me dat ik dat eigenlijk helemaal niet wilde. Bloggen leek me veel leuker! En de blogs van Janine (fashion way of life) en Annemieke (Oh my owl) volgde ik al. Zo was mijn blog snel geboren!

2. Hoe kom je aan de naam van je blog?
Mijn vriendin May/Maaike heeft 'm bedacht. Ik heb 'm ook bij Polyvore, Tumblr, Instagram... Alles eigenlijk. Ik wilde iets met Moon en deze zin is eruit gekomen.

3. Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Dat verschilt. Maar per dag ongeveer tussen de 50 en 100, soms iets erboven.
4. Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Ik doe bijna alles, maar soms maakt mijn moeder of mijn vader foto's (of mijn broertje).

5. Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?
Dat ik bijna 100 volgers heb (help me! help me! help me!)! Maar elke leuke reactie vind ik geweldig!

6. Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
De laatste tijd niet heel veel meer, maar ik heb zelf ook minder tijd om te werken aan mijn blog, dus dat neem ik voor lief. Meestal rond de 10. Maar nu dus even niet...

7. Werk je samen met bedrijven?
Nee, dat wil ik wel. Daar moet ik nog steeds een keer tijd en aandacht instoppen...

8. Met wat voor camera maak jij foto's bij de artikelen?
Vaak met de spiegelreflex van mijn vader (Canon 500D), maar soms met mijn eigen slechte Samsung...
9. Waar haal jij je inspiratie vandaan?
OVERAL. Van andere blogs, van tv, van straat, van school, uit boeken of tijdschriften. Echt, alles kan inspiratie zijn!

10. Welke beautybloggers geven jou veel inspiratie?
Ik volg niet echt beautyblogs, want ik ben zelf ook niet echt zo'n beauty-expert en gebruik het ook niet echt... Alles mascara, oogpotlood en soms lipstick...

11. Krijg je wel eens negatieve reacties?
Niet dat ik me kan herinneren. Nog niet, volgens mij.

12. Plaats je iedere dag een nieuwe post?
Dat is wel mijn streven. De laatste tijd slaag ik daar bijna niet in, eigenlijk.

13. Wat voor soort layout heb je? En heb je hem zelf gemaakt?
May heeft mijn header gemaakt, want ik kan dat echt niet, haha! Ze moet het ooit nog een keer aan me leren. De rest heb ik wel zelf ingesteld.

14. Hoe lang doe je gemiddeld over een artikel?
Ligt eraan. Soms schrijf ik drie artikelen op een dag, op andere momenten ga het wat minder hard. Ik denk tussen de half uur en uur. Maar dat ligt eraan hoeveel ik er voor moet doen, zoals foto's maken, research doen, et cetera.

15. Heb je in het echt contact gehad met bloggers?
Neeee, zou het wel willen met sommigen! Het lijkt me echt heel leuk!


Neem 'm over als je wilt, ik vond het erg leuk om te doen!

Liefs, Manon

11 opmerkingen:

  1. Dit is een leuke tag ja! Ik doe ook echt overal en nergens inspiratie op haha, opeens heb ik dan een idee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had 'm ook bij Kim gezien en wil deze ook gaan doen. Echt leuk! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tag! ik ga 'm misschien ook wel doen nu :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om te lezen!

    P.S ik heb een winactie op m'n blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk beantwoord! En lief dat je me even noemt :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag zeg! Haha je antwoord op vraag 5. (help me! help me! help me!) misschien ga ik 'm ook wel doen! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt een geweldige blog meid! Keep on going zou ik zo zeggen,
    in mij heb je al een follower meer,
    zou je ook eens de tijd willen nemen om mijn blog te bekijken en misschien te volgen?
    I'd really mean a lot to me!
    xoxo
    J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik zie voor het eerst je blog en zo kom ik direct al wat meer te weten :) Mooie blog heb je zeg! Ik kom zeker vaker even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze tag echt heel erg leuk om te lezen! :) Zo leer ik je blog meteen wat beter kennen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx