Are you looking for something??

4.11.12

tag | This or that?

Deze tag zag ik op de blog van Anne en ik vond 'm zo leuk! Tijd voor een tag dus!
Tumblr_mbfidswlq21rrh4xzo1_500_large


Killer heels of Uggs?
Geen van beide. Uggs heb ik niet (vroeger wel eens kwalitatief hele goedd nepuggs gehad - lees: Uggs zonder het merkplaatje erop, maar ik ga er niet aan beginnen. Ze zijn hartstikke lekker warm, maar iedereen heeft ze, dus vandaar) en hakken dragen ik zelden, omdat ik ze niet nodig heb voor mijn lengte (1 meter en 85 centimeter. Iets in die trant). Ik voel me dus ook niet zo fijn op hakken. Ik wil ze wel meer gaan dragen, als een soort protest tegen me lengte. Zoiets als: wat kijk je nou, ja ik ben lang, maar niet bang om hakken te dragen. Jammer maar helaas heb ik nog maar weinig hakken (1 paar sleehakken)....



Rokje of jurkje?
Hmmmmmm. Moeilijk. Ik heb sinds kort mijn eerste rokje en dat smaakt naar meer! Maar in de zomer draag ik wel graag jurkjes (van de zomer heb ik ook mijn eerste jurkjes gekocht). Ik ga toch voor het rokje (:

Legging of panty?
Panty! zegt ze vol overgave. Sinds mijn eerste rokje krijg ik van iedereen panty's toegeschoven en ik heb ze nu dan ook in alle soorten en maten. 40, 60, 80, 100 en 200 denier (200 zijn net steunkousen... Maar wel lekker warm). 

Dikke riem of dun riempje?
Een dikke riem vind ik mooier staan, maar af en toe is een dun riempje ook leuk. Maar ik zal nooit een heupriem of tailleriem dragen (oké, heb ik vroeger wel gedaan, toen ik er nog geen verstand van had), maar een mooie riem door je broek, dik of dun, vind ik prima. Noodzakelijk zelfs bij mij, want op de een of andere merkwaardige manier zijn mijn broek (bijna) altijd te groot... 

Rokje of broek?
Dan ga ik toch voor de broek, want daar ben ik nou eenmaal aan gewend. Ik heb spijkerbroeken, een zwarte jeans, gekleurde jeans, een chino, een grijze stoffen broek... Broeken zijn gewoon in de meerderheid, klaar.

Jasje of vest?
Die vind ik lastig. Ik draag het allebei. Maar toch liever een vestje denk ik. Jeetje, wat verwarrend, haha.

Strepen of effen?
Ik ging laatst de strepen in mijn kast tellen (begrijp me goed; niet alle strepen, maar alle kledingstukken met strepen ;D), en dat waren er een stuk of 9. Best veel! Onbewust ben ik een zebra geworden, geloof ik. Maar het verveelt nog niet, ik vind strepen wel leuk! Net iets extra's erbij, dan alleen maar effen.

Spijkerbroek of elastische gekleurde broek?
Ik ga voor de tijdloze SPIJKERBROEK. Daar kan werkelijk alles mee. Vandaar.

Crèmekleurig of spierwit?
Liever crèmekleurig, dat is net wat verzachtender, maar spierwit vind ik ook wel erg leuk!

Veel kleur of 1 kleur item?
Ik heb pas sinds kort wat meer kleur in mijn kast, maar combineer alsnog liever grijs-, wit- en zwarttinten met één kleur. Dat krijg ik er volgens mij ook nooit meer uit...

Gouden accessoires, zilver of alles door elkaar?
NIET. DOOR. ELKAAR. Ik ben echt allergisch voor goud en zilver bij elkaar. Het gaat zelfs zo ver, dat ik kijk of het ritsje van mijn tasje wel zilver of goud is. En dat ik geen goud mag bij mijn rokje, want die heeft een zilveren rits op de achterkant. Niet door elkaar dus. Maar ik probeer het wel in balans te houden. Heb ik net iets zilvers gekocht, dan moet er daarna iets gouds gekocht worden. Ik heb van beide een redelijk uitgebreide collectie (:

Dat was 'm! Zoals je ziet, kan ik niet goed kiezen :$ 

Wil je 'm overnemen? Dat mag! (:

Liefs, Moon

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk, ik draag ook nooit uggs haha!
    Ik volg je.

    xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind goud en zilver mixen juist wel leuk =p en ik draag ook geen uggs meer, had ze toen ik 15 was maar nu vind ik het niets meer haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tag! ik ga ook voor een broek als ik moest kiezen tussen rokje of broek, broek is veel meer comfy :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NEEEEEE, ik had net een heel verhaal getypt, zegt 'ie dat het niet kan ofzo, weirdo computer! Dan maar weer overnieuw... :)

    Ik lijk echt op jou qua broeken en rokjes haha. Want ik draag altijd broeken, moet ook wel omdat ik geen rokjes of jurkjes heb. Ik had pas wel een keer een rokje gekocht, maar die was achter te wijd, dus dat was niet zo mooi... Verder draag ik ook nooit uggs of hakken. Gewoon omdat ik ze nog nooit heb gekocht. (en uggs lijken op pantoffels, :p) Met jou lengte kan je echt model worden! Ik ben ook lang, maar niet 1. 85 hoor! Ik ben 1.78.

    Hopelijk doet 'ie het nu wel, hihi!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wat een verhaal. Ik hoor dat modelverhaal inderdaad vaker. Maar ik weet het niet. Het ZOU kunnen, maar het is een hard wereldje, geloof ik. Lijkt me leuk voor een keertje, maar ik ga mijn gymnasium daar niet voor doen (:

      Verwijderen
    2. Ja, inderdaad eerst lang naar school om daarna model te worden... nee niet helemaal haha. Volgens mij is het wereldje inderdaad best hard, maar het lijkt me ook best leuk :) liefs.

      Verwijderen
  5. Leuk, misschien neem ik het wel over denk het wel, hihi xx Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha 'onbewust ben ik een zebra geworden'. hahah echt geniaal! Leuke post ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, dat wilde ik ook zeggen, grappig je opmerking over per ongeluk een zebra worden. (: En.. een leuke tag, ga ik misschien ook eens doen. :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx