Are you looking for something??

3.11.12

tip | Block of Choc

De eerste nachtvorst is al geweest, de blaadjes verkleuren, mijn winterjas is al gepakt. HET WORDT KOUD, mensen. En bij het najaar, hóórt gewoon chocolademelk, geen twijfel mogelijk. Ik heb voor jullie een heerlijke tip, wat dat betreft. Klik op meer lezen!
Vorig jaar ontdekte ik ze. Ze zullen ze vast bij meerdere winkels verkopen, maar wij komen nou eenmaal redelijk vaak bij de Lidl, dus vandaar.

Ze zijn verkrijgbaar in de varianten sinaasappel, hazelnoot en gewone melkchocolade
In feite is het chocolade aan een stokje. Chocolademelk maak je zo: 
  1. pak een grote mok;
  2. warm melk op, tegen het kookpunt aan;
  3. giet de melk over het stokje heen in je mok;
  4. goed roeren en KLAAR
Het is zó verrukkelijk!

 Deze "block of choc"-dingen koop je voor €1,29 bij de Lidl. Ren NU naar de winkel, want geloof me, je krijgt er écht geen spijt van! (:

Liefs, Moon

16 opmerkingen:

  1. Heb ik gister nog gehad, is heerlijk!

    Doe je mee met mijn winactie? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, deze zag ik op Instagram, lijkt me echt zooo lekker! Gelukkig is het nu wel overdag en geen avond, kan ik zo meteen naar de Lidl rennen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh dat heb ik ook eens gehad! Hemel op aarde hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn zooo lekker, heb ik ook wel eens gehad!;) Ja, ik was een tijdje voor school bezig omdat ik dit jaar echt moet halen, maar nu ben ik weer helemaal terug met bloggen hoor, haha.
    xxx Kiek. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo'n blokje en dan in de melk is echt lekker!
    Liefs, Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen, ik kom net van de winkel! Ik heb hier al eerder iets over gehoord en het lijkt me zo leuk! Ik moet alleen uitkijken dat ik dan niet dat blokje op een gegeven moment in mijn mond steek in plaats van in de melk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig vertelde een vriendin van mij hier laatst over! Zij vond het ook een echte aanrader. En ik vind de 'moon' versie van je naam heel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooeeehh ik hou van chocolade melk!
    Ik heb deze ook weleens op , volgens mij wel van een ander merk, maar toen was het echt heel vies. Heeeel zoet en niet echt chocola smaak, beetje jammer ;s

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een handige tip! dit ga ik bij mijn surprise cadeau doen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh dat lijkt me superrr lekker!
    Heerlijk als je zo net binnenkomt uit die kou!
    leuke blog heb je!

    elkaar volgen?
    xoxo
    Jazzy Belle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I want hot chocolate now!

    http://initialed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je lieve comment! Dit lijkt me echt heerlijk, ik ga maar eens kijken bij de Lidl (:
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx