Are you looking for something??

7.12.12

photography | Hoor wie klopt daar, kind'ren...

Woensdagavond was het pakjesavond! Natuurlijk heb ik foto´s gemaakt van dit heerlijk avondje!


Mogen niet ontbreken natuurlijk!
Gekregen van mijn Grieksdocent: Sinterklaasliedjes in het latijn en grieks!
Papa kreeg een elektrisch deken, omdat hij dat zo verafschuwt. Als cadeau een elektrische tandenborstel.
Mijn opa kreeg een potlood, want hij is altijd z'n potloodje kwijt met klussen. Cadeau was een elektrisch deken (:

Kas zit met surprises altijd overal bovenop!
Mama kreeg van mij een koekoeksklok met de vele activiteiten die zij uitvoert.
Toetje was mijn pakkie-an: pepernotenvla van de Jumbo (aanrader!) met slagroom en pepernoten (:
Ik kreeg een huis met "kraaiennest", want iedereen noemt mijn zolderkamer het kraaiennest...
Chikki (parkiet) werd helemaal gek en wilde volgens mij dolgraag bij deze metalen vogel in het nest kruipen...

Jaaaa, ik heb 'm: het Sarcastisch woordenboek! Op Maaikes blog konden jullie al wat lezen over dit boek, maar verwacht hier ook nog maar het  boekje!
Een witte chocoladeletter (:
Ook kreeg ik een letterlijke lippenstift. Hij werk best fijn. Er komt een review aan!
Kas kreeg een spijkerbroek, echt heel erg gaaf gedaan!

Hoe was jullie Sinterklaas??

Liefs, Manon

13 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk! Ik vind jouw surprise nog wel de leukste!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat zijn jullie een creatieve familie! Prachtige surprises zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah wat een superleuke foto's ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De koekoeksklok is echt supermooi! Net als alle andere surprises, heel creatief hihi. En wat een mooie foto's, heel gezellig.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk!
    lijkt me erg gezellig om sinterklaas zo te vieren! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel erg leuk uit, gaaf ook zo'n soort verslagje! En wat een super leuke surprise heb jij gemaakt, leuk idee ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk verteld! Ik vind sinterklaas zo gezellig!
    Leuke cadeaus!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en creatieve surprises allemaal! Echt leuk! De foto's geven een gezellige sfeer weer. :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post :D
    Ziet er heel gezellig uit!
    Haha, die liedjes in Latijn hadden wij ook in de 2e klas :p
    Ben benieuwd naar de review van de lippenstift :D

    xx
    ps lijkt het je leuk om mee te doen aan onze kerstwensen? :D
    leave your christmas wish at:
    http://40daystillsummer.blogspot.nl/2012/12/40daystillchristmas-leave-your-wish-here.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke foto's zeg! Wauw, allemaal mooie suprises! Ziet er gezellig uit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke foto's! Wij hadden ook Sinterklaasliedjes geleerd in het Latijn, haha X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx