Are you looking for something??

14.1.13

personal | Druk weekend...

Hi all,

Sorry voor no-posting gisteren, mijn weekend was net iets te druk. Ik ben vandaag ziek thuis, ik was zó moe dat ik mezelf echt naar beneden moest slépen voor het ontbijt en daarna ben ik lekker terug mijn bedje ingekropen. Maar; ik kan wel terugkijken op een leuk weekend. Vrijdagavond ging ik met een vriendin van mijn moeder en haar dochter naar het theater, naar de musical "Lover of loser". Ja, naar het boek van Carry Slee, klopt! Ook in de voorstelling mocht je op verschillende punten "stemmen" hoe het verhaal verderging! Ik vond 'm echt heel leuk en er zaten echt hele goede acteurs in, ik was echt jaloers... Onder andere Pip Pellens (van gtst), Juliann Ubbergen (van Het Huis Anubis, beter bekend als Marcel, haha), Sander de Heer (ken je als de stem van Meneer Krabs uit Spongebob Squarepants) en Pim Wessels (van Spangas). Het was een hele mooi voorstelling en het verhaal werd goed verteld. Loverboys is een serieus onderwerp, maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen om het ook geestig te maken!

Zaterdag moest ik naar de verjaardag van mijn 18-jarige nicht. Daarna hadden we het nieuwjaarsuitje van de Moretters, de club waar we elk jaar mee gaan kamperen. Er zijn alweer genoeg plannen voor het aankomende kampeerweekend gemaakt! We gingen lekker wokken (heb twee rondes en een kopje soep gedaan en ik zat vól...) en daarna Glow in the dark-minigolfen. Dat was leuk joh! Van mijn groepje was ik eerste met 63 punten! Dat betekent dus dat ik met het kampeerweekend de eerste beurt moet afwassen, maar ja, je moet er iets voor over hebben. De banen waren echt heel erg mooi en alles was Glow in the dark!
Klik op de foto voor de link naar de website!
En zondag had ik nieuwjaarsreceptie van de familie van mijn oma. Mijn ouders hadden een high tea van m'n vaders werk, dus mijn broertje en ik gingen met mijn opa en oma heen. Heb me ook weer helemaal vol lopen proppen (nou ja, voor m'n gevoel dan, haha), maar het was op zich wel gezellig. Vind het alleen wel moeilijk om snel met mensen op te trekken die ik eigenlijk  niet zo goed ken/lang niet gezien heb, zelfs als het familie is, dus ik heb mijn broertje een beetje vermaakt die zich stierlijk verveelde. Maar één lichtpuntje: hij is nu ook aan het schrijven geslagen. Twee beroemde Bootjes straks wel, misschien, haha!

Fijne dag nog allemaal, ik ga vanavond heel vroeg naar bed!
O, en sorry voor deze non-inspiratievolle post, maar ik dacht: ik moet toch even vertellen hoe het met me was!

Liefs, Manon

PS. Bijna vergeten te zeggen: I did it! Ik geloof dat ik zaterdag mijn verhaal heb afgeschreven!!!!! Nu laten keuren door mijn moeder, oma en vriendin Anne!!!

17 opmerkingen:

  1. Leuke post! Je hebt leuke dingen gedaan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dat klinkt als een super leuk en gezellig weekend! En wat tof dat je je verhaal af hebt geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je mocht 'stemmen' midden in de musical! (net zoals in het boek!) Het klinkt echt leuk, hoe je weekend was! Heel veel beterschap ennuuuh, wat gaaf dat je verhaal klaar is! hopelijk wordt ie goedgekeurd en vind ik 'm gauw in de winkels haha! (: liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg mijn vriendin kwam daar laatst ook al mee! Ik wil het zoo graag proberen!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. druk maar een leuk weekend dus (:
    en yay voor je boek !!
    ben heel blij voor je !!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt leuk! 63, zeker goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat mini-golfen klinkt zooooo gaaf, haha ♥ En wat goed van je verhaal! Ik ben trots op je! ;)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het lijkt me geweldig om een keer te doen haha, die met die haai ziet er grappig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent wel weer lekker bezig met heel veel leuke dingen doen (:
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cool dat glow in the dark! Wel een druk weekend zeg! En die musical klinkt super. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit!

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sounds so great!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Drukdrukdruk, leuk zeg! En leuk dat je verhaal af is :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo'n glow in de dark baan! :) Ik vind dat ook altijd moeilijk hoor optrekken met mensen die je echt helemaal niet zo goed kent. Dat heeft iedereen wel een beetje denk ik!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Chanced upon your blog and enjoy reading it!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx