Are you looking for something??

18.1.13

story | Lotgenoten deel 2

Tumblr_mafe5fzvzv1rt4mrgo1_500_large
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, heb ik in november 2011 mijn eigen boek gekregen. Veel mensen vroegen om een deel 2 en daar ben ik dus al meer dan een jaar mee bezig. Maar het ging een hele tijd niet goed. Ik liep steeds vast en dat bevordert je motivatie niet bepaald.
Tot de kerstvakantie. Ik heb mijn verhaal weer opgepakt en ben aan het verbeteren en lezen geslagen.
Ik had een aantal problemen waar ik niet uitkwam in mijn nieuwe verhaal. En toen zag ik opeens het licht! De oplossingen lagen voor het oprapen en ik was uiteindelijk zo klaar!!
Ik wil graag Adriënne van Make it mine, die ook schrijft, bedanken, want door haar enthousiasme over háár verhaal had ik weer zin en moed en tijd en energie om mijn verhaal weer op te pakken. Dank je wel, lieve Adriënne (:

Mijn vriendin Anne heeft het al gelezen en sprak met veel lof. Ze zou het ook niet doen, ze is een van mijn grootste supporters! En ze was een goede verbeteraar: ze las het verhaal inhoudelijk en haalde er ook nog wat spel- en taalfoutjes uit! Nu gaat mijn moeder het lezen en dan mijn oma. Daarna is het tijd voor de laatste grote check en dan.... OPSTUREN! Ik denk dat het nu nóg minder lang duurt (bij mijn eerste boek duurde het maar twee maanden voor mijn boek er was!), omdat ze mij kennen en ik hen ken.
Tumblr_ltul495ncn1qbk0rto1_500_large
Ik weet misschien ook al hoe het gaat heten, met dank aan mijn moeder. Ze had de titel al een tijdje in haar hoofd zitten, maar durfde hem niet uit te spreken. Wat ben ik blij dat ze dat heeft gedaan! Het gaat waarschijnlijk "Bondgenoten" heten. Het lijkt op Lotgenoten, wat ik ook wilde en het past ook nog eens bij het verhaal. Het is nog een tijdelijke titel, maar ik kan zelf geen betere verzinnen... Er zijn mensen die zich daar nog even over buigen (:

Sorry guys, ik moest het even kwijt. Mijn moeder heeft net dus die titel gezegd en toen was ik helemaal in de wolken! Misschien heb ik van de lente wel een nieuw boek!

Helaas zei mijn moeder: 'Misschien vinden ze het wel helemaal niet goed.' En bedankt, mam. Natuurlijk is het de waarheid, maar ze hebben deel 1 toch ook goedgekeurd? Momenteel kan ik alleen nog maar dromen...

Veel liefs, Manon

PS. Sorry dat ik wéér een "praatpost" heb, maar ben momenteel inspiratieloos en had niets ingepland, vandaar. Het is geen goede smoes, I know. Maar ik ga van het weekend outfitfoto's maken en ik heb nog mooie sneeuwfoto's, dus het komt goed!

9 opmerkingen:

  1. Superspannend! En die titel is echt goed bedacht. Succes met de afronding en het opstuur/afwachtproces. Ik ben heel benieuwd! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh ik vind het zo leuk! Ik hoop echt voor je dat ze het boek zullen goedkeuren! En de titel ed. valt allemaal wel op z'n plek :) Heel veel succes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super gaaf om je eigen boek te hebben, en dat al op zo'n jonge leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat spannend! Ik duim voor je dat ze 'm goed vinden, want ik ben héél benieuwd! Leuk Manon, toppie :D :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, echt supergaaf dat je je eigen boek geschreven hebt! Dat hoor je niet vaak en ik vind het altijd superknap !
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh wat spannend! Wat goed dat het boed af is! Ik hoop dat ze je boek mooi/goed vinden! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben heel benieuwd wat het is geworden !
    wel even een sneak - preview online zetten natuurlijk he ;)
    hoop voor je dat ze het goedkeuren ( wat vast wel zo zal zijn,nee het MOET gewoon ! ) en dat je in de lente inderdaad een nieuw boek hebt,
    heel veel geluk manon (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes en vooral schrijfplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super klinkt erg goed, verder ben ik ook wel goed in verhalen verzinnen
    maar mijn Nederlands is erg slecht !

    liefs

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx