Are you looking for something??

5.2.13

fashion | wishlist H&M Lente/zomer 2013

O myyyyyyy. Ik kijk bijna om de dag op de H&M-site en ontdek elke keer weer nieuwe items die zó lovely zijn! Ik ben al hard aan het sparen voor de lente (die zo onderhand wel snel mag komen. Ik ben klaar met dit snertweer) en heb dus alle redenen voor een lánge wishlist van de H&M, waarvan je bijna H&Manon kan maken, want ik en die winkel zijn gewoon gemaakt voor elkaar! Kijk snel mee naar mijn wishlist en ga er maar voor zitten, hij is láng (:

JURKJES


Links: 19,95 - ik WIL dit jurkje! hij is bordeauxrood, heeft zo'n tof kraagje en loopt uit! en niet van tricot. en dat allemaal voor maar 20 euro!
Rechts: 19,95 - mooi roze is niet lelijk! een lekker zomers jurkje van tricot, dat dan weer wel. maar heerlijk voor in de zomer (als we die krijgen...)!
19,95 - WAUW, een denim jurkje! want it!

LEGGINGS EN BROEKEN
9,95 - deze legging vind ik zo tof!

T-SHIRTS



Links: 24,95 - ja, alweer kant, maar het is toch weer anders en je kunt nooit teveel kant hebben, hihi.

Rechts: 4,95 - lekker basic en goedkoop, maar ik moet meer mintgroen in mijn kast!

Links: 14,95 - liefde voor dit T-shirt!
Rechts: 9,95 - alweer zo'n basicding, maar legergroen wil ik ook meer ;D

Links: 19,95 - zo'n schatting shirtje! weet alleen niet of het mij staat....
Rechts: 9,95 - bijzondere print!

Links: 19,95 - voor de lentedagen; in lentekleurtjes!
Rechts: 9,95 - aaaah, een aztecprinttopje!

Links: 9,95 - één woord: WAUW. 
Rechts: 9,95 - lekker simpele tee ;D
19,95 - heerlijk voor over je bikini.

BLOUSES

Links: 19,95 - een mintgroene blouse, love it!
Rechts: 24,95 - een simpele kleur, maar met mooie details.


Links: 24,95 - WAUW, wat een mooie spijkerblouse, zeg.
Rechts: 9,95 - dit staat al zo lang op mijn lijstje: een blouse zonder mouwen!


Links: 24,95 - dit is zó mooi
Rechts: 19,95 - lekker zomerbloesje in - jawel - mintgroen

SHORTS EN ROKKEN

Links: 9,95 - zeer needed, zo'n zwarte shorts
Rechts: 14,95 - ik heb deze gepast en hij stond zó mooi ♥

OVERIG

Links: 14,95 - mooi ;D
Rechts: 12,95 - leuk kettingding!

Links: 39,95 - ik wil deze jas! hij is wat korter, want dat wil ik graag.
Rechts: 14,95 - oehh, leuke pyjamabroekjes!
14,95 - too cute pyjama!

Er is vast nog wel meer, maar dat is voor jullie niet interessant meer. Wat is jullie verlanglijstje? Hebben jullie ook lentekriebels?

Liefs, Manon

16 opmerkingen:

  1. Love the H&M, geweldige collectie <3

    Zou je mij AUB willen helpen? Ik doe mee aan een fashion battle en als je op mij wilt stemmen daar wordt ik heel gelukkig van :)http://www.followfashion.nl/fashion-bloggers-winter-vibe

    XxX
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh ik wil ook alles hebben !!
    vooral als ik de sale bekijk dan denk : ja die wil ik wel,oh en die is ook leuk ! och wat een leuk ding ! en zo gaat het eigenlijk de hele tijd dooor haha :')
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten zulke leuke dingen tussen! Sommige dingen zouden mij niet echt zijn opgevallen denk ik, maar nu ik ze zo bij jou zie zijn ze echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige wishlist! Een hoop items staan vanaf nu ook op mijn lijstje! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaaawh de jurkjes zijn geweldig!
    een hele leuke wishlist! <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben verliefd op die jas!
    mooie wishlist :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke spulletjes! word er helemaal hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi ik kijk ook super vaak op de H&M site, ik vind dat er nu bij de homecollectie ook leuke dingetjes tussen zitten! En dan vooral die kussenslopen met die '3d' roosjes haha. Leuke kleding, ik ga zo snel mogelijk naar de H&M en ik kan ook eeecht niet wachten tot de lente ik zeg het echt elke dag tegen iedereen om me heen haha. Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat shirt met die leeuw erop is zo gaaf! Leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt hele leuke dingen, zelf moet moet moet ik ook ook echt bestellen !
    I'm in looove with H&M

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love H&M, it has lots of great things! The first dress is gorgeous!

    http://bamostwanted.blogspot.com.ar/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke lijst en vooral de jurkjes zijn tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeei Manon, Ik heb je genomineerd voor de liebster award! Meer informatie vind je vanaf half zes op mijn blog! Liefs Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke items dit keer zeg! Vooral de jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n leuke wishlist! Bij h&m hebben ze de laatste tijd echt ongelooflijk leuke dingen want soms heb ik periodes dat ik er helemaal niks leuk zie. En ik ben ook een grote fan van de kleur munt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx