Are you looking for something??

12.5.13

personal | weekje afwezig

Haha, ook wel eens lekker, toch?
Lieve volgers!

Aankomende week zullen jullie mij een beetje missen op dit world wide web, ik ben namelijk een weekje weg met school! Heb er ongelooflijk veel zin in, mijn tas is al een beetje gepakt.
Het weer schijnt niet zo fantastisch te worden, maar goed...
Ik heb wat posts ingepland, maar jullie zullen mijn reacties even moeten missen...
Ik neem geen fotocamera mee (mijn eigen is toch barslecht), dus geen fotoverslag, maar ik zal er wel iets over vertellen als ik terugkom!
Geen sunday story vandaag, want ik heb daar gewoon even geen zin in. Ik wil alleen nog maar slapen en schrijven en inpakken en huiswerk maken (nou ja, dat laatst WIL ik niet... maar goed, je begrijpt me vast wel)...
Jullie allemaal weer veel succes op school, degenen met examens héél veel succes!!!!!!

Ik spreek jullie wel weer!

xx Manon

10 opmerkingen:

  1. Veel plezier, het wordt vast leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAAAAA, BETRAPT! Depeche Mode?!!!!! Ik heb er in ieder geval héél veel zin in, het word vast een super week (en ik heb nog NIKS ingepakt....) en op vrijdag gezellig naar mustrech (Em-Es-Tee-Er-Zachte G?, hahahaha Lingo-humor)! Ik neem trouwens wel een camera mee (dat moet hè, voor Aken) en ik ga zo inpakken, dus ik whatsapp wel eventjes als ik niet meer weet wat er mee moet! xxxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veeeeel plezier, het wordt vast heel leuk! En succes met school, ik ga weer heel hard leren voor m'n eerste examen van morgen
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veeel plezier Manon! Waar ga je heen? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier meis! Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ontzettend veel plezier!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier Manon!! Geniet er maar van :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx