Are you looking for something??

5.7.13

outfit | 10 days, 10 ways

Tijdens de laatste schoolweken heb ik af en toe een snelle outfitfoto gemaakt. Ik kon geen licht plekje vinden, maar daar was de spiegelreflex: ik kan zelf de lichtintensiteit instellen! Na wat geprobeer en gesteun is dit het resultaat! Best goed gelukt, toch?
T-shirt - Monki / Jeans - H&M
Aah, wit op wit, love it! Het shirt is iets aan de korte kant, maar dat geeft niet! Het past wel bij deze outfit ;D
Top, Jeans - H&M
Ik ♥ mijn witte broek. Hij is aan de korte kant, zoals je ziet, maar goed genoeg als enkelbroek. Dit is nog leuker!
Top, Jeans - H&M
Simple but effective
Sweater - Only / Jeans - Coolcat / Ketting - HEMA
Deze sweater is ideaal voor deze dagen: niet gelijk een dikke trui, maar wel iets meer warmte dan een T-shirt.
Blouse, Jeans - H&M
Bah, het weer ging achteruit. Daarom maar een lange-mouwen-blouse
Sweater, Jeans - H&M / Ketting - HEMA
En toen een sweater... Gelukkig een vrolijk kleurtje!
Top - Monki / Jeans - Coolcat / Sjaal - Sting (?)
Ik vond deze sjaal bij mijn moeder in de kast. Die heb ik in geen tijden gezien! Hij is lekker kleurig en fleurt deze tamelijk basic outfit op!
Sweater - H&M / Jeans - Coolcat / Ketting, Sjaal - Unknown
Waah, deze foto is enorm overbelicht. Maar het past zó goed bij de felle kleur van de trui; het is een van de mooiste foto's die ertussen zitten. Samen met...
Shirt - Lager 157 / Jeans - H&M / Ketting - Primark
... deze! Deze outfit vind ik ook erg leuk! Perfect voor een toetsdag, waarbij je maar zo'n drie uur op school zit! Witte broek, basic top en een fleurige ketting. Ik had hier trouwens mijn felgekleurde schoentjes bij aan.
Top, Jeans - H&M / Vestje - HEMA
Helaas wat het te koud voor dit topje zonder vestje. Dan maar een kort vestje erover heen! Stond nog best leuk!

Zoals je ziet veel dezelfde items, maar steeds anders gecombineerd. Hopelijk vond je het leuk om te zien!

xx

13 opmerkingen:

  1. leuke outfits! Vooral de outfit met roze ketting van primark vind ik super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfits en mooi gefotografeerd! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sjaals staan je goehoed !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehhh, allemaal erg leuke outfits! Echt leuk dat je iedere dag je outfit gefotografeerd hebt! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zo al die snelle foto's in één artikel! Mooie outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met de felle ketting vind ik echt een superleuke outfit, die ketting maakt hem!
    Maar ik ben hier echt lang niet geweest -wow
    en je blog is nog steeds even leuk, en je hebt een mooie nieuwe header! Leeeeuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik vind deze outfit's echt leuk!! Allemaal goed gecombineerd ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De eerste twee outfits vind ik echt geweldig!
    Jou staat een witte broek echt leuk. Als ik zoiets aantrek is mijn witte broek na een uurtje niet meer wit.
    Je hebt een leuke stijl, leuk zo allemaal in één artikel
    Liefs, Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx