Are you looking for something??

26.7.13

photography | Blijdorp!

Als over kop reden we naar Blijdorp. Mijn vader had kaartjes gekregen van een collega die niet kon of zoiets (maakt niet uit, anyway, wij konden naar Blijdorp!). Ik ben er niet meer geweest sinds de brugklas (zie onderstaande foto, whahahahahaha)
Toen was ik klein (oké, minder groot) meisje van 12 jaar, nu een bijna zestiener!

Ik twijfelde of ik de camera mee zou nemen, maar wat was ik blij dat ik het toch heb gedaan! Ik heb er op los geschoten. Kijk mee!
Hihi, Kas was niet zo goed in poseren, maar hier poseerde hij niet, dus het is best gelukt :p
Foto's maken door glas is best moeilijk, maar dit glas was nog redelijk schoon, haha.
Kwallen zijn niet fotogeniek... Maar ze "zwemmen" gelukkig niet zo snel als vissen! 
Deze vis bleef aardig stil zitten. Geen idee wat voor vis het is, ik had eerst de Nemo-visjes gefotografeerd, maar die zwommen net iets te snel. Dat helpt zelfs de sportfunctie niet...
Toekááánnnn 
Bah, het glas bij de pinguïns was vies! Daarom is de foto niet zo scherp... Maar hij is wel mooi: actiefoto!
Ik houd echt niet van slangen...
Zebra's! Er was ook een bord met zebra-memory. Dat ging ik doen met Kas en we speelden gelijk!
Het Olli-huis stond in de oude rivièrahal (die waarschijnlijk wordt gerenoveerd. Het zag er niet uit en er waren bijna geen beestjes, behalve dan de baby-reptielen die opgefokt werden). Wauw, dat zijn veel Olli's bij elkaar!
Kangaroe! Vanaf hier heb ik de grote lens erop gezet. Wat een verbetering! Ik vind het zo'n grote toeter, maar je kunt de beesten veel dichterbij halen en de voorgrond wordt heel scherp en de achtergrond vaag. Wauw!
Cuties!
Gefocust op het grassprietje geeft een bijzonder perspectief!
Voor een vriend van ons moesten we een Olli meenemen. 20 euro! Voor een knuffel! Maar ja, als hij er gelukkig van wordt... Hij is wel lekker zacht, maar ik vind 'm absoluut geen 20 euro waard!
4 giraffen bij elkaar! Ik heb mijn lange lotgenoten op de foto gezet (:
Deze beesten (ben ff de naam kwijt) zien er "eng" uit, maar toen deze zijn kop hief, zag ik een zachtaardige uitdrukking. Je zou 'm bijna willen aaien...
Whahaha, deze vond ik wel mooi, met twee koppen!
Een Chileens poedoe. Ook al zo schattig!
Toen ik dit zag, brak m'n klomp. Een támme cavia, in een dierentuin, tussen gorilla's, olifanten, giraffen en ijsberen?! Daarna zag ik ook een verblijf met wilde cavia's, dus misschien wilden ze het verschil laten zien? Maar dan nog, tamme cavia's passen niet bij het imago van een dierentuin...
Prairiehondjes zijn perféct om te fotograferen. Je komt heel dichtbij, kunt ze zelfs aaien als je wilt (maar ze kunnen wel bijten, zeggen ze...) en ze zijn zó superschattig! Kijk nou toch...
Geen woorden voor nodig...
Deze zaten in het giraffenverblijf. Hahahahahahaha, geweldig. Een nijlgans. 
Natuurlijk moesten we even met Olli op de foto!
Mijn (simpele) outfit: short (H&M), kanten top (H&M), tasje (vintage) en slippers (Birkenstocks). Dit was de enige foto waarbij mijn broertje niet door het beeld sprong....

Veel foto's, hopelijk vinden jullie dat geen probleem! Ik ga zo naar een verjaardag van een meisje die 9 wordt! Ik hoop dat ze het leuk vind dat we langskomen!

xxxx

8 opmerkingen:

  1. Hahaha, geweldig om te zien! Die olli is wel heel duur! Mooie foto's, en leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, die prairiehondjes. <3 Wij gaan binnenkort ook nog wel een keer naar Blijdorp hoor, om te vieren dat we naar de 5e gaan. c: xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dieren allemaal! Je outfit is erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Vooral die van dat prairiehondje zijn echt heel mooi! En je outfit is ook leuk :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kwal ziet er zo gaaf uit! :D
    En de rest van je foto's zijn natuurlijk ook heel erg leuk. ^^
    En kleine baby-eendjes. <3 (ik kom ze tegenwoordig overal tegen)

    En 20 euro vind ik toch ook een beetje teveel voor een knuffel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, wat een leuke en schattige foto's!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's en wat zie je er leuk uit, je outfit is erg mooi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's zeg! Die 4 giraffen! <3
    En dafuq, 20 euro voor die olifant? Veel te veel. ;)
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx